مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 07:502022-01-10اجتماعي

پاسخ آموزش و پرورش اردستان به نگرانی خانواده ها


حضوری شدن مدارس و از طرفی برگزاری امتحانات به صورت حضوری با وجود شناسایی مبتلایان به سویه جدید کرونای امیکرون در شهرستان اردستان، دغدغه و نگرانی هایی را برای دانش آموزان و خصوصاً خانواده های آنها ایجاد کرده است.

- دریافت گزارش هایی مبنی بر ابتلای برخی از دانش آموزان به کرونا، خانواده ها را نگران کرده است، اما آموزش و پرورش با وجود گلایه برخی از والدین، همچنان بر کلاس های حضوری تأکید دارد.

در این رابطه محمد، پدر یکی از دانش آموزان به ایسنا گفت: در وضعیتی که ویروس امیکرون در شهرستان شناسایی شده، چرا آموزش و پرورش برای وضعیت حضوری مدارس تصمیم جدیدی نگرفته است.

وی با گلایه از رعایت پروتکل های بهداشتی در مدرسه ای که فرزندش در آن تحصیل می کند، افزود: وضعیت بهداشتی مدرسه ابتدایی اصلاً قابل قبول نیست و بچه های کم سن و سال اصلاً بلد نیستند فاصله گذاری و یا نحوه صحیح ماسک زدن را رعایت کنند.

با توجه به نگرانی های به وجود آمده سراغ مسئولان آموزش و پرورش شهرستان اردستان رفتیم که بپرسیم آیا قرار است با توجه به شیوع امیکرون در این شهرستان تصمیم جدیدی برای کلاس های حضوری دانش آموزان گرفته شود تا هم سلامت دانش آموزان تضمین شود و هم خانواده ها کمتر نگران باشند؟ مدیر آموزش وپرورش اردستان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امتحانات دی ماه مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ آموزش و پرورش اردستان به نگرانی خانواده ها

پاسخ آموزش و پرورش اردستان به نگرانی خانواده ها