مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 07:502022-01-10بين الملل

حمایت آمریکایی ها از رفع تحریم های ایران


بر اساس نظرسنجی جدید موسسه «مورنینگ کانسالت»، اکثر رای دهندگان آمریکایی از توافق هسته ای 2015 ایران حمایت می کنند و بسیاری از آن ها معتقدند تحریم ها علیه ایران باید رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس نظرسنجی جدید موسسه مورنینگ کانسالت اکثر رای دهندگان آمریکایی همچنان از توافق هسته ای 2015 ایران حمایت می کنند و بسیاری از آن ها در این نظرسنجی که در آستانه ازسرگیری مذاکرات وین در دولت جدید ایران انجام شد، گفتند در صورتی که کاهش تحریم ها علیه ایران باعث ازسرگیری مذاکرات می شود، باید این اتفاق بیفتد.

  در این نظرسنجی، 56 درصد از شرکت کنندگان از برجام اعلام حمایت کردند، 18 درصد نظری نداشتند و 26 درصد با آن مخالف بودند.

آن ها همچنین با کثرت 42 درصدی از برداشته شدن تحریم ها علیه ایران برای آغاز مذاکرات حمایت کردند، در حالی که 23 درصد نظری نداشتند و 35 درصد مخالف این اقدام بودند.

   طبق این نظرسنجی، این حمایت در حالی بوده که اکثریت با اختلاف ناچیز گفتند که یک توافق جدید ممکن است مانع توسعه سلاح اتمی از سوی تهران نشود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اینترنتی این مرکز، نظرسنجی 28 تا 29 دسامبر (7-8 دی) حمایت گسترده ای از توافق 2015 ایران را نشان می دهد، با این حال، چارچوب بندی در این موضوع بسیار مهم است: در حالی که رأی دهندگان جمهوری خواه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت آمریکایی ها از رفع تحریم های ایران

حمایت آمریکایی ها از رفع تحریم های ایران