مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 07:502022-01-10اجتماعي

مانور پیشگیری از خشونت در قم برگزار شد


مانور شهری پویش ملی پیشگیری از خشونت با همکاری دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی و دفتر امور آسیب دیدگان بهزیستی با حضور کارشناسان اورژانس اجتماعی در سطح شهر قم و میادین اصلی شهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قم، علی نجفی کارشناس مسئول دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی قم ضمن اظهار کرد: مانور شهری پویش ملی پیشگیری از خشونت با همکاری دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی معاونت توسعه پیشگیری و دفتر امور آسیب دیدگان معاونت امور اجتماعی بهزیستی قم با هدف آگاه سازی و ترویج رفتار همدلانه در روز یکشنبه 19 دی ماه با حضور کارشناسان اورژانس اجتماعی در سطح شهر قم و میادین اصلی شهر برگزار شد.

نجفی افزود: در این مانور بروشورهای اگاهسازی  و کنترل خشم و معرفی خط تلفنی 123 در بین مردم توزیع و پوشش این مانور توسط شبکه استانی قم انجام شد.

لازم به ذکر است، مدیرکل بهزیستی استان و معاونان توسعه پیشگیری و امور اجتماعی استان همراه با همکاران اورژانس اجتماعی 123 در این مانور شهری حضور داشتند و ضمن اطلاع رسانی اهداف طرح در رسانه استانی، از مجریان طرح تقدیر کردند.

انتهای پیام/78023


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور پیشگیری از خشونت در قم برگزار شد

مانور پیشگیری از خشونت در قم برگزار شد