مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 07:552022-01-10سياسي

در مراکز فرهنگی در 4 سال گذشته به روی مردم قفل شده بود


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در این دوره از مدیریت شهری می خواهیم رخوت 4 ساله ایجاد شده در حوزه فرهنگی را از بین ببریم، گفت:در مراکز فرهنگی در 4 سال گذشته به روی مردم قفل شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا شمس احسان عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جلسه پایانی بازدید از منطقه 13 شهرداری تهران که در سوله مدیریت بحران این منطقه برگزار شد، گفت: منطقه 13 دارای بافتی سنتی، قدیمی و دارای هویت است که اکثر خانواده های ساکن در نواحی آن متدین و اصیل می باشند اما با این وجود در ناحیه یک این منطقه به دلیل تعدد و تنوع قومیتی و همچنین تردد گروه های غیر بومی  مشکلاتی از نظر هویتی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: عوامل فوق زمینه ساز ایجاد مخاطرات اجتماعی و تغییر در سبک زندگی خانواده ها شده است.

باید به این نکته توجه شود که علارغم وجود رفاه نسبی در سطح منطقه طبق مطالعات انجام شده میزان رضایت زندگی و نشاط اجتماعی در سطح پایینی قرار گرفته است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه چالش های موجود در سطح منطقه باید با مدیریت جهادی مرتفع گردد، گفت: موضوعات باید در مسیر تصمیمی گیری ها و تصمیم سازی های منطقه و مباحث اجتماعی و فرهنگی قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مراکز فرهنگی در 4 سال گذشته به روی مردم قفل شده بود

در مراکز فرهنگی در 4 سال گذشته به روی مردم قفل شده بود