مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 08:002022-01-10سياسي

راه اندازی پویش ختم قرآن در لرستان/ 100 محفل قرآنی برگزار می شود


رییس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به راه اندازی پویش ختم قرآن در استان، گفت: تا 22 بهمن ماه 100 محفل قرآنی در لرستان برگزار می شود.

- ایسنا/لرستان رییس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به راه اندازی پویش ختم قرآن در استان، گفت: تا 22 بهمن ماه 100 محفل قرآنی در لرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام صادق جعفرپور، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به عملیاتی شدن برنامه های کمیته قرآنی دهه فجر انقلاب در لرستان، اظهار کرد: برنامه های قرآنی در سطح استان امسال از سال روز شهادت سردار سلیمانی آغاز و تا 22 بهمن ادامه دارد.

وی با اشاره به راه اندازی پویش قرآنی ختم قرآن کریم و برگزاری ده ها محفل، کرسی تلاوت و ختم قرآن در لرستان، ادامه داد: با توجه به تشکیل کمیته های قرآنی در تمام شهرستان های استان پویش ختم جمعی قرآن کریم و ده ها محفل و کرسی تلاوت در تمام شهرستان ها برگزار می شود.

جعفرپور با تأکید بر اینکه پویش ختم قرآن از سالروز شهادت سردار سلیمانی آغاز و تا 22 بهمن ادامه دارد، هدف اصلی این پویش در لرستان و برنامه های جنبی آن اعم از محافل قرآنی، کرسی های تلاوت، جلسات خانگی قرآن و ختم صلوات را تکریم و بزرگداشت مقام سردار دل ها برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش ختم قرآن در لرستان/ 100 محفل قرآنی برگزار می شود

راه اندازی پویش ختم قرآن در لرستان/ 100 محفل قرآنی برگزار می شود