مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 08:102022-01-10سياسي

تشکیل پرونده قضایی مسئولان خاطی در دامپزشکی و جهادکشاورزی زنجان


پرونده قضایی برای مسئولان خاطی در دامپزشکی، جهادکشاورزی و صمت استان زنجان تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین محسن کرمی در ادامه بازدید از مراکز تولیدی و در بازدید از شرکت تعاونی کشتارگاه صنعتی طیور زنجان تاکید کرد: سلامت و معیشت مردم نباید به کوتاهی مسئولان گره بخورد لذا دستور معدوم کردن حجم قابل توجهی از محصولات تاریخ مصرف گذشته موجود در کشتارگاه طیور زنجان صادر شد.

وی افزود: اتفاقاتی که در این مجموعه مشاهده می شود برای تولید و توزیع قابل قبول نیست، حجم زیادی از جوجه، مرغ و بوقلمون و حتی محصولات قطعه بندی شده در این مکان دپو شده که تاریخ مصرف مقادیر قابل توجهی از این اقلام گذشته، یا یک روز مانده و یا در حال انقضاء است، این در حالی است که در مواقعی از سال جاری که در بازار حتی به یک عدد یا چند عدد مرغ هم نیاز بود، حجم قابل توجهی مرغ، جوجه و بوقلون در این محل دپو احتکار شده است.

این مسئول ادامه داد: این در شراطی است که این شرکت از نهاده های دامی یارانه ای و ارز 4200 تومانی استفاده کرده اند و الان هم مرغ ها را نگه داشتند تا احیاناً اگر ارز 4200 تومانی حذف شود، به قیمت سوداگرانه بفروشند.

دادستان زنجان با بیان اینکه موضوع دوم که قابل تامل است، وضعیت نامناسب بهداشتی نگه داری مرغ، جوجه و بوقلمون است، یادآور شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده قضایی مسئولان خاطی در دامپزشکی و جهادکشاورزی زنجان

تشکیل پرونده قضایی مسئولان خاطی در دامپزشکی و جهادکشاورزی زنجان