مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 08:302022-01-10فناوري

ثبت نام برای رقابت ایده های برتر در الکامپ آغاز می شود


ثبت نام رویداد «الکام پیچ» با هدف رقابت استارت آپهای دارای ایده برتر در نمایشگاه الکامپ 1400 از فردا 21 دی ماه آغاز می شود.

- ثبت نام رویداد الکام پیچ با هدف رقابت استارت آپهای دارای ایده برتر در نمایشگاه الکامپ 1400 از فردا 21 دی ماه آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای، ثبت نام رویداد الکام پیچ به عنوان یکی از بخش های مهم جانبی الکام استارز در نمایشگاه الکامپ 1400 از 21 دی ماه آغاز می شود و تا 12 بهمن نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

در الکام پیچ، استارت آپ های دارای ایده های برتر در تمامی حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال به رقابت می پردازند و خود را در معرض قضاوت داوران در این رویداد استارت آپی قرار می دهند.

در نمایشگاه الکامپ 1400 برای اولین بار ویدئوپیچ به عنوان شکل تازه ای از ارائه های استارت آپی به بخش الکام پیچ اضافه شده است.

ویدئوپیچ برای تیم های مختلف به ویژه تیم های مستقر در شهرستان ها طراحی شده و در آن تیم های متقاضی می توانند مطابق با استانداردها و سوالاتی که طراحی شده با یک ویدئوی ضبط شده 5 تا 10 دقیقه ای کسب وکار خود را معرفی کنند.

متقاضیان برای حضور در الکام پیچ و ویدئوپیچ می توانند با مراجعه به سایت الکامپ با طی کردن مراحل لازم، ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام برای رقابت ایده های برتر در الکامپ آغاز می شود

ثبت نام برای رقابت ایده های برتر در الکامپ آغاز می شود