مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 08:402022-01-10سياسي

افتتاح فاز اول طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد


در طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد مساحت این بیمارستان از 6 هزار مترمربع به بیش از 20 هزار مترمربع خواهد رسید و علاوه بر ایجاد استانداردهای درمانی بخش های سی سی یو، - آی سی یو، ان آی سی یو و پنج بخش ویژه بستری و تجهیزات کامل از جمله سی تی اسکن و ام آر آی به آن افزوده شده است.

طرح توسعه بیمارستان کوثر یکی از زیرساخت های مهم درمانی لرستان و بروجرد است که به همه مردم به خصوص کارگران و بازنشستگان خدمات درمانی و سلامت ارائه خواهد کرد.

با بهره برداری از این طرح درمانی زمینه ایجاد بیش از 100 فرصت شغلی جدید فراهم خواهد شد.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی دراین باره به ایسنا، گفت: به زودی درمانگاه به عنوان فاز اول از پروژه توسعه بیمارستان کوثر بروجرد افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: درمانگاه فعلی 350 متر مربع بوده که با افتتاح و بهره برداری درمانگاه جدید مساحت آن به 3600 مترمربع خواهد رسید.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: پروژه توسعه بیمارستان کوثر با پیگیری مستمر اینجانب و مساعدت سازمان تأمین اجتماعی کشور در حال اجراست.

گودرزی اضافه کرد: با توجه به اینکه تخت ها تعداد آن ها به 3 برابر افزایش پیدا می کند فرصت مناسبی برای خدمت رسانی به مردم ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز اول طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد

افتتاح فاز اول طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد