مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 09:052022-01-10اقتصادي

لنج های باری بوشهر برای سفر دوم مجوز گرفتند


استاندار بوشهر با بیان اینکه لنج های تجاری و صیادی استان ملزوم به بکارگیری نیروهای بومی هستند گفت: از اول بهمن فعالیت لنج های صیادی و تجاری تنها با ملوانان بومی استان بوشهر انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان بوشهر فراهم شدن اشتغال نیروهای بومی استان را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: موافقت اصولی سرمایه گذاری در بخش های مختلف باید بر اساس ظرفیت شهرک ها صنعتی، معادن و مناطق ویژه اقتصادی صادر شود.

وی با تأکید بر کوتاه شدن فرایند اجرا طرح های سرمایه گذاری در بخش های مختلف تولیدی، صنعتی، معدن و صنایع فرآوری محصولات افزود: پاسخ به استعلام سرمایه گذاران باید در کوتاه ترین زمان انجام تا در فراهم شدن کسب و کار و توسعه سرمایه گذاری تسریع شود.

استاندار بوشهر بکارگیری نیروهای بومی این استان در همه بخش های تولیدی، سرمایه گذاری و معادن را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: سیاست های اشتغال نیروهای بومی باید در همه حوزه ها هدفمند شود.

محمدی زاده از صدور مجوز سفر دوم لنج های باری استان بوشهر به کشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد و بیان کرد: در راستای فراهم شدن اشتغال ملوانان استان بوشهر از اول بهمن سفر لنج های صیادی و تجاری تنها با ملوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لنج های باری بوشهر برای سفر دوم مجوز گرفتند

لنج های باری بوشهر برای سفر دوم مجوز گرفتند