مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 09:102022-01-10سياسي

آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب آب شیرین کن بوشهر به سایت شهید ماهینی


مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی خط انتقال آب از پروژه آب شیرین کن بوشهر تا سایت شهید ماهینی این شهر آغاز شده است.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی خط انتقال آب از پروژه آب شیرین کن بوشهر تا سایت شهید ماهینی این شهر آغاز شده است.

عبدالحمید حمزه پور صبح دوشنبه در جریان بازدید از طرح های آبرسانی اظهار کرد: تلاش های گسترده ای به منظور حل مشکلات آبرسانی در استان و حفاظت از منابع محدود آب در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای 16 کیلومتر خط انتقال آب در استان بوشهر در سال جاری اضافه کرد: عملیات اجرایی خط انتقال آب و مخزن هزار مترمکعبی شهر کلمه و عملیات اجرایی اتصال آب شیرین کن هزار متر مکعبی جزیره شیف به شبکه توزیع آب به طول هزار و 200 متر اجرا شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: عملیات اجرایی خط انتقال آب از پروژه آب شیرین کن بوشهر تا سایت شهید ماهینی بوشهر آغاز و به منظور رفع مشکل در برخی از نقاط شهر بوشهر، به طول هزار و 650 متر اجرا شده است.

وی از احداث ایستگاه پمپاژ و خطوط انتقال آب هلیله و بندرگاه به طول سه هزار و 500 متر خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات تهیه و اجرای خطوط مناطق شمالی شهر بوشهر به طول هزار و 650 کیلومتر اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب آب شیرین کن بوشهر به سایت شهید ماهینی

آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب آب شیرین کن بوشهر به سایت شهید ماهینی