مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 09:152022-01-10سياسي

انسجام ملت ها، مقاومت در برابر زورگویی دشمنان را آسان می کند


معاون اقتصادی رییس جمهور با اشاره به نقش تعاملات فرهنگی در نزدیکی ملت ها به یکدیگر بر تلاش مضاعف مسئولان ایران و نیکاراگوئه در راستای افزایش همکاری های فرهنگی و رسانه ای دو کشور تاکید کرد.

- ، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور در جریان سفر به کشور نیکاراگوئه به منظور شرکت در مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب این کشور، عصر یکشنبه به وقت محلی با رییس سازمان فرهنگ، رییس رسانه های دولتی، رییس سازمان سینمایی و مدیر خبرگزاری دولتی و رییس موزه روبنداریو نیکاراگوئه دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه فرهنگ، رسانه و آموزش در تعمیق روابط ملت ها حائز اهمیت است، اظهار داشت: فرهنگ دل ها و روح ملت ها را به هم نزدیک کرده و آنها را با هم منسجم می کند.

معاون اقتصادی رییس جمهور خاطرنشان کرد: اگر ملت ها با هم منسجم نباشند مقاومت در برابر زورگویی دشمنان سخت و دشوار می شود.

وی با اشاره به سوابق تاریخی هنر، ادبیات و فرهنگ دیرینه ایرانی و قرابت مردم دو کشور در مبارزه علیه مستکبران، تصریح کرد: باید توسعه و تعمیق روابط فرهنگی و رسانه ای میان دو ملت و دو کشور را جدی بگیریم و از آن حمایت کنیم.

مسئولان و مدیران فرهنگی و رسانه ای نیکاراگوئه نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از سفر معاون اقتصادی رییس جمهور کشورمان به نیکاراگوئه و با اشاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسجام ملت ها، مقاومت در برابر زورگویی دشمنان را آسان می کند

انسجام ملت ها، مقاومت در برابر زورگویی دشمنان را آسان می کند