مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 09:352022-01-10سياسي

«مسجد محوری» اولویت مهم سند مهندسی فرهنگی فارس است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: مسجد محوری از جمله برش های مهم سند مهندسی فرهنگی استان فارس است که متناسب با ظرفیت های شهرستان ها اجرایی می شود.

- ، حمید رضا قانعی ظهر دوشنبه در نشست با مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با بیان اینکه بستر مسجد؛ فرصت تعالی است، ضمن اشاره به جایگاه مسجد و تاثیر فعالیت های آن بر اقشار مختلف جامعه، گفت: جنس تاثیرگذاری مسجد بر ذهن کودک و نوجوان کاملاً ثابت شده است که در لایه های عمیق تر که کانون های فرهنگی هنری تاسیس می شود یا گروه های تخصصی هنری مشغول کار می شوند، این تاثیرگذاری ملموس تر خود را نشان می دهد.

وی افزود: قرار بر این بوده است که حضور دولت در مساجد از طریق کانون های فرهنگی هنری مساجد باشد اما شاهد هستیم که دستگاه های بسیاری در این زمینه ورود پیدا کرده اند و حداقل چهار یا پنج دستگاه حاکمیتی و غیر حاکمیتی در فعالیت های مسجد قابل مشاهده است که این امر باعث شده است که با سردرگمی در فضای مسجد همراه باشیم.

دبیر شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در ادامه با اشاره به بحث حکمرانی و تاثیر پلتفرم ها در فضای مجازی و تشکیل جلساتی در شورای فرهنگ عمومی با این موضوع، تاکید کرد: مسجد در واقع بستر فیزیکی یک پلتفرم واقعی را دارد که اگر در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مسجد محوری» اولویت مهم سند مهندسی فرهنگی فارس است

«مسجد محوری» اولویت مهم سند مهندسی فرهنگی فارس است