مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 09:402022-01-10بين الملل

سکوت سعودی ها در قبال حج 1443/ رشیدیان: وزارت حج عربستان اطلاعیه ای به ما نداده


در حالی که حدود 6 ماه تا برپایی مراسم حج تمتع 1443 باقی مانده است، هنوز طرف سعودی برنامه ریزی اولیه هم برای وضعیت حج تمتع نکرده است و میلیون ها زائر در انتظار تصمیم عربستان هستند.

- خانه خدا؛ صبح امروز احتمال ادامه محدودیت ها برای حج تمتع 1443 البته برخی منابع آگاه از برنامه ریزی عربستان برای برپایی محدود حج تمتع خبر داده و معتقدند که حج تمتع 1443 همچون حج تمتع امسال با محدودیت های خاص برگزار خواهد شد و امکان تشرف میلیونی زائران به خانه خدا وجود ندارد.

حضور زائران خارجی در حج تمتع منوط به وضعیت بهداشت جهانی است با این وجود، مسؤولان وزارت حج عربستان در جلسات گذشته حضور محدود زائران از برخی از کشورها را نیز مطرح کرده اند که متولیان امر به دلیل نامشخص بودن وضعیت ویروس کرونا و سایر ویروس ها که در جهان در حال گسترش است، تصمیم گیری درباره حضور زائران خارجی را منوط به وضعیت بهداشت جهانی در روزهای منتهی به حج تمتع اعلام کرده و از مسؤولان خواسته اند تا به برخی کشورها اعلام آمادگی کنند تا در صورت امکان برای پذیرش زائران محدود، برنامه ریزی مناسبی صورت دهند.

اما این امر در جلسات اخیر رد شده است و به نظر می رسد که سعودی ها درباره حج تمتع 1443 هنوز به جمع بندی اولیه هم نرسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت سعودی ها در قبال حج 1443/ رشیدیان: وزارت حج عربستان اطلاعیه ای به ما نداده

سکوت سعودی ها در قبال حج 1443/ رشیدیان: وزارت حج عربستان اطلاعیه ای به ما نداده