مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 09:502022-01-10پزشكي

واکنش دانشگاه علوم پزشکی مازندران به اظهارات رییس پلیس راهور مازندران


دانشگاه علوم پزشکی مازندران نسبت به اظهارات رییس پلیس راهور مازندران در ارتباط با امداد رسانی ضعیف در مراکز درمانی پس از انتقال مصدومان در بیمارستان ها توضیحاتی ارائه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نصرالله بیگلری رییس پلیس راهور مازندران  هفته پیش در جمع خبرنگاران نسبت به امداد رسانی ضعیف در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی پس از انتقال مصدومان انتقاد کرده و اعلام کرده بود؛ امدادرسانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی نیاز به تجدیدنظر دارد، دستگاه های امدادی هم در بحث کاهش فوتی ها نقش دارند،بیشتر افراد تصادفی  پس از انتقال به بیمارستان منتقل شده و در مراکز درمانی فوت می کنند حتی این موضوع را به مدیران مراکز درمانی مازندران اعلام کردیم.

( بیشتر اینجا بخوانید ) دانشگاه علوم پزشکی مازندران نسبت به اظهارات مطرح شده رییس پلیس راهور واکنش نشان داده و خواستار درج  این مطلب در خبرگزاری فارس شده است.

1-مصدومان ترافیکی که نیاز به درمان ندارند یا با درمان سرپایی توسط همکاران فوریت های پزشکی در صحنه تصادف درمان می شوند،مصدومان با شدت صدمات بیشتر و حال  وخیم تر به بیمارستان ها انتقال داده می شوند که تعدادی از آنان  با وجود ارائه خدمات مورد نیاز، فوت  می کنند،بنابراین یکی از علل اصلی مرگ و میر مصدومان ترافیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دانشگاه علوم پزشکی مازندران به اظهارات رییس پلیس راهور مازندران

واکنش دانشگاه علوم پزشکی مازندران به اظهارات رییس پلیس راهور مازندران