مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 10:152022-01-10سياسي

وحدت در جبهه فرهنگی به تنهایی جنگ نرم را خنثی می کند


مسئول قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا (س) استان اردبیل گفت: یک صدایی و حرکت واحد در جبهه فرهنگی، اساس کار فرهنگی است و باید برای بهره مندی از آن در برابر جنگ نرم دشمن مورد توجه قرار گیرد.

- ، علی حسن زاده ظهر دوشنبه در جلسه هم اندیشی فعالان فرهنگی شهرستان گرمی وظیفه این قرارگاه را جبهه سازی فرهنگی در جامعه عنوان و اظهار کرد: قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا (س)، حرکات مردمی، فرهنگی و اجتماعی جامعه را شناسایی، سازماندهی، توانمندسازی و عملیاتی کرده و در این راستا چندین هزار فعال فرهنگی در استان اردبیل شناسایی و در سامانه ثبت شده و در برنامه ها از ایده های آنان استفاده می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان های گرمی و اردبیل در عرصه کارهای فرهنگی و اجتماعی و مشارکت فعالین این عرصه جز پیشتازان محسوب می شوند از فعالیت بیش از 20 کارگروه در این قرارگاه خبر داد و گفت: یک صدایی و حرکت واحد در جبهه فرهنگی، اساس کار فرهنگی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

محمد خوش سیما، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی شهرستان گرمی در ادامه این جلسه از فعالان عرصه های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان با بیان اینکه در حال حاضر با وجود جنگ نرم توسط دشمنان بایستی سیاست و هنر و اقتصاد جامعه در خدمت فرهنگ باشد و نه بالعکس، خواستار ساماندهی فعالان و گروه های فرهنگی و پشتیبانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت در جبهه فرهنگی به تنهایی جنگ نرم را خنثی می کند

وحدت در جبهه فرهنگی به تنهایی جنگ نرم را خنثی می کند