مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 10:152022-01-10سياسي

بررسی نزدیک به دو هزار درخواست مردمی از رییس جمهور در کمیته امداد قم


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم از 2292 مراجعه حضوری به میز ارتباطات مردمی رییس جمهور خبر داد و گفت: 1982 درخواست هم اکنون ثبت شده و درحال بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمدابراهیم نعیمی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم با اشاره به سیزدهمین سفر استانی رییس جمهور به استان قم گفت: میز ارتباطات مردمی این نهاد، پیش از سفر دو روزه آیت الله رییسی به استان قم در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت تشکیل و مستقر شد.

وی با بیان اینکه مراجعات مصاحبه و بررسی شده توسط مددکاران این نهاد دو هزار و 292 فقره بوده است افزود: تاکنون دو هزار و 82 فقره نامه در سامانه سامد ثبت شده است.

نعیمی با بیان اینکه 98 فقره از این مراجعات تکراری بوده اند ادامه داد: هزار و 982 درخواست رسیده غیر تکراری در این سامانه ثبت و درحال پیگیری و رسیدگی هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم اضافه کرد: بیش از 50 نفر از مددکاران و امدادگران این نهاد از روزهای نخست سفر ریاست محترم جمهوری مأموریت یافتند در این میز نسبت به پذیرش تقاضاها، مصاحبه مددکاری، بررسی میدانی برخی از درخواست ها، ثبت سامد و پیگیری نامه ها فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نزدیک به دو هزار درخواست مردمی از رییس جمهور در کمیته امداد قم

بررسی نزدیک به دو هزار درخواست مردمی از رییس جمهور در کمیته امداد قم