مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 10:352022-01-10اقتصادي

نقض حقوق شهروندی در خیابان های دهدشت/سرعت گیرهایی که سکوی پرش شده اند


خیابان ها و معابر دهدشت صحنه دست اندازها و چاله های متعددی است که معضل اساسی برای عبور و مرور شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، دست اندازهای متعدد و کنده کاری ها در خیابان ها و معابر دهدشت سال هاست به عنوان معضل اساسی شهروندان را آزار می دهد.

دهدشت با بیش از نیم قرن قدمت شهری هنوز از نظر مبلمان پیشرفتی ندارد عمر آسفالت در بسیاری از خیابان ها و معابر اصلی به بیش از سه دهه می رسد و چنان فرسوده و بی کیفیت شده که تردد خودروها را با مشکل مواجه کرده است.

کنده کاری و حفاری های ناشی از اجرای طرح فاضلاب شهری هم مزید بر علت شده و ضمن ترسیم منظر زشت باعث وارد آمدن خسارت به خودروها می شود.

در سایه بی خیالی مسؤولان اجرای طرح فاضلاب شهری و بی مدیریتی شهر این حفاری ها هیچ وقت بهسازی نمی شوند و در برخی خیابان ها تنها به صورت رفع تکلیفی و غیر اصولی مرمتی غیر هم سطح با سایر قسمت های خیابان انجام داده اند که این خود باعث ایجاد موانع در سطح شهر شده است.

دست اندازها هم در نقاط زیادی از شهر وجود دارند مخصوصا جاهایی که انتظارش را نداری همچون قارچ رشد کرده ناگهان بر سر راه سبز می شوند نه رنگ آمیزی مناسبی دارند که قابل تشخیص باشند و نه اندازه آن استاندارد است که بشود بی خطر از آن عبور کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقض حقوق شهروندی در خیابان های دهدشت/سرعت گیرهایی که سکوی پرش شده اند

نقض حقوق شهروندی در خیابان های دهدشت/سرعت گیرهایی که سکوی پرش شده اند