مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 11:052022-01-10فرهنگي

جشنواره تئاتر سردار عشق در فارس برگزار می شود


رییس انجمن هنرهای نمایشی فارس اعلام کرد که نخستین جشنواره کشوری تئاتر سردار عشق 5 تا 9 بهمن ماه در سراسر استان در 4 گرایش و دو بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار می شود.

- احمد وامق دوشنبه 20 دی در یک کنفرانس خبری بیان کرد: بخش رقابتی این جشنواره شامل تئاتر خیابانی، صحنه ای و نمایش خوانی و بخش غیر رقابتی رادیو تئاتر است.

او با بیان اینکه این جشنواره از تاریخ 5 بهمن ماه تا 9 بهمن ماه در سراسر استان فارس اجرا می شود، عنوان کرد: بخش تئاتر خیابانی این جشنواره در جنوب فارس و بخش صحنه ای در شمال استان برگزار و دست کم همه بخش ها یکبار در شیراز اجرایی می شوند.

دبیر نخستین جشنواره کشوری تئاتر سردار عشق اعلام کرد که آیین پایانی این جشنواره روز 10 بهمن ماه در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس برگزار خواهد شد.

رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز نیز در این نشست، هدف از استفاده از هنر برای سردار سلیمانی این بود که شهید سلیمانی توانسته بود کاری کند که همه در فراقش گریه کند و این دستاوردی بود که شهید سلیمانی داشت.

مصطفی مشفقیان، اضافه کرد: شهید سلیمانی به احیای هویت ایران و محور مقاومت در منطقه کمک کرد و لذا اگر ابزار هنر را به کار نگیریم شاید نسل های بعد این رویدادها را فراموش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تئاتر سردار عشق در فارس برگزار می شود

جشنواره تئاتر سردار عشق در فارس برگزار می شود