مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 11:052022-01-10سياسي

اولین مرکز کارآفرینی دانشکده فنی وحرفه ای دختران اراک افتتاح شد


مرکز کارآفرینی و هدایت تحصیلی دانشکده فنی و حرفه ای دختران اطهر استان مرکزی افتتاح و آیین حمایت از هنر گیوه دوزی برگزار شد.

- ایسنا/مرکزی مرکز کارآفرینی و هدایت تحصیلی دانشکده فنی و حرفه ای دختران اطهر استان مرکزی افتتاح و آیین حمایت از هنر گیوه دوزی برگزار شد.

مهرداد احمدی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مرکزی روز دوشنبه 20 دی ماه در آیین افتتاح مرکز کارآفرینی دانشکده فنی و حرفه ای خواهران اطهر و احیای هنر گیوه دوزی اظهار کرد: مرکز کارآفرینی به صورت ویژه در واحد دختران در حال راه اندازی است و هدف این مرکز مطالعه بیشتر براساس کارآفرینی در رشته هایی است که در این دانشگاه آموزش داده می شوند، همچنین شناخت خیرین و شرکت های خصوصی که بتوانند در کارآفرینی کمک کنند و برگزاری دوره های مورد نیاز دانشجویان پس از فارغ التحصیلی برای اشتغال زایی آنان نیز پیگیری می شود.

بر این اساس در این مرکز از افرادی که در زمینه اشتغال زایی و کارآفرینی در رشته های تحصیلی این دانشکده فعال هستند عضو گیری خواهد شد و هدف از این عضو گیری راهنمایی دانشجویان به اشتغال زایی در اتاق های فکر این دانشگاه است.

وی ادامه داد: امید است با این مرکز بتوانیم زمینه های کاری را برای بانوان فعال کنیم، هر چند برخی رشته ها مانند طراحی و دوخت خیلی سریع وارد بازار کار خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مرکز کارآفرینی دانشکده فنی وحرفه ای دختران اراک افتتاح شد

اولین مرکز کارآفرینی دانشکده فنی وحرفه ای دختران اراک افتتاح شد