مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 11:152022-01-10اقتصادي

پذیرش نسخه های خطی سازمان های بیمه گر در صورت قطعی ارتباط


با توجه به شروع اجرای نسخه های الکترونیک از یکم دی ماه و وجود وقفه و مشکلات در برخی از موارد در اجرای این طرح برای جلوگیری از تجمع و سردرگمی مردم طی مصوبه ای قرار بر آن شده که در صورت قطعی ارتباط نسخه های دستی هم پذیرش شود.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت: با توجه به شروع اجرای نسخه های الکترونیک از یکم دی ماه و وجود وقفه و مشکلات در برخی از موارد در اجرای این طرح برای جلوگیری از تجمع و سردرگمی مردم طی مصوبه ای قرار بر آن شده که در صورت قطعی ارتباط نسخه های دستی هم پذیرش شود.

سعید کتابی در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا با اشاره به وضعیت آبی کرونایی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی تا حدودی به نسبت گذشته کاهش داشته که اطلاع رسانی و تذکر در این رابطه ضرورت دو چندان دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه 75 درصد کلاس های درس شهرستان به سیستم تهویه مجهز شده اند،افزود:از آموزش وپرورش شهرستان درخواست داریم تا نسبت به جذب سهمیه شهرستان از استان در بحث تهویه اقدام و پیگیری لازم را داشته باشد.

کتابی با بیان اینکه میانگین واکسیناسیون دانش آموزی شهرستان اسدآباد از متوسط کشوری بالاتر است و در روند قابل قبولی قرار دارد ،تصریح کرد:در حال حاضر پوشش واکسیناسیون در دُز اول جمعیت 12 تا 17 سال شهرستان 100 درصد و در دز دوم 86.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش نسخه های خطی سازمان های بیمه گر در صورت قطعی ارتباط

پذیرش نسخه های خطی سازمان های بیمه گر در صورت قطعی ارتباط