مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 11:152022-01-10ورزشي

پیام تبریک رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح برای پولادگر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو متن این پیام به شرح ذیل است:برادر ارجمند جناب آقای پولادگرمعاون محترم توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با سلام و تهنیتانتصاب شایسته جنابعالی به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و .

- جمشید فولادی رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح، انتصاب پولادگر به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو متن این پیام به شرح ذیل است:برادر ارجمند جناب آقای پولادگرمعاون محترم توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با سلام و تهنیتانتصاب شایسته جنابعالی به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان را تبریک عرض می نماییمو باور داریم که بی گمان حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله بار گرانی از تجربه، نوید بخش نشاط و تحرک و شاهد توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای بیش از پیش خواهد گردید.

این انتصاب که قطعاً نشأت گرفته از توانمندیهای علمی و مدیریتی و کارنامه درخشان حضرتعالی که سال های سال در فدراسیون تکواندو در خدمت رسانی به ورزش کشور بوده را به شما تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزونتان را در تمامی مراحل زندگی مسئلت داریم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح برای پولادگر

پیام تبریک رییس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح برای پولادگر