مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 11:302022-01-10فرهنگي

چرا شبکه های تلویزیونی دنیا گلدن گلوب را پخش زنده نکردند؟


محتوای نژادپرستانه یک ایمیل از فیل برک رییس سابق انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (گلدن گلوب) افشا شد که حسابی سروصدا کرد.

- اگرچه هفتاد و هشتمین دوره از جوایز گلدن گلوب 6 میلیون و 900 هزار بیننده داشت، کاهش 63 درصدی در مقایسه با مراسم دوره قبل که 18 میلیون و 400 هزار نفر به تماشای آن نشستند.

اما چه شده است که امسال این مراسم به جای فرش قرمز پر از ستارگان سینمایی و تلویزیونی و حدود 3 ساعت پخش زنده فقط از طریق سایت و شبکه های اجتماعی برندگانش را اعلام کرد؟ فوریه سال گذشته لس آنجلس تایمز خبری افشاگرانه منتشر کرد که انجمن مطبوعات خارجی هالیوود اچ اف پی ای (HFPA)، سازمان مادر گلدن گلوب را به رعایت نکردن تنوع در رای دهندگان - که آن موقع حتی یک سیاهپوست هم در میانشان نبود - و همچنین وجود مشکلات اخلاقی در عملکرد تجاری آن متهم کرد.

نشریه لس آنجلس تایمز در شماره 26 فوریه خود در گزارشی فاش کرد که 86 عضو انجمن مطبوعات خارجی هالیوود همگی سفیدپوست هستند و هیچ روزنامه نگار سیاه پوستی در میان اعضای آن حضور ندارد! محتوای نژادپرستانه یک ایمیل از فیل برک رییس سابق انجمن مطبوعات خارجی هالیوود افشا شد که حسابی سروصدا کرد.

برک در این ایمیل از جنبش جان سیاهپوستان اهمیت دارد به عنوان یک جنبش نفرت پراکنی نژادپرستانه یاد کرده بود و بلافاصله به خاطر این ایمیل اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا شبکه های تلویزیونی دنیا گلدن گلوب را پخش زنده نکردند؟

چرا شبکه های تلویزیونی دنیا گلدن گلوب را پخش زنده نکردند؟