مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 11:552022-01-10سياسي

بلوار فرش کاشان فاقد شاخص های یک معبر ایمن است


افزایش مؤلفه های ایمنی، فنی و ترافیکی بلوار فرش یک ضرورت است و موضع شهرداری نیز تصمیم شورای ترافیک است که مصوبه این مرجع قانونی ملاک بسته شدن بلوار فرش بود.

- ایسنا/اصفهان شهردار کاشان گفت: افزایش مؤلفه های ایمنی، فنی و ترافیکی بلوار فرش یک ضرورت است و موضع شهرداری نیز تصمیم شورای ترافیک است که مصوبه این مرجع قانونی ملاک بسته شدن بلوار فرش بود.

حسن بخشنده امنیه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: علاوه بر مباحث ایمنی، برخی نقص های فنی و ترافیکی مثل پیچ و خم های زیاد و به خصوص بسته شدن حوزه آبریز تقی زاده در صورت وقوع بارندگی شدید و پر شدن دریاچه، دچار وضعیت خطرناکی می شود.

وی تصریح کرد: پروژه هایی که به صورت ناقص به بهره برداری رسیده اند، تعطیل می شوند و یکی از آنها بلوار فرش است که انتهای بلوار صنعت را به میدان سهراب سپهری واقع در منطقه راوند متصل می کند.

شهردار کاشان تأکید کرد: متأسفانه بلوار فرش کاشان بدون داشتن شاخص های یک معبر استاندارد و ایمن، بدون هماهنگی با پلیس به صورت غیرمجاز به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: طرح و ایده این پروژه قابل توجیه، اما استفاده از یک پروژه ناتمام موجب شده است که شاهد حادثه تصادف به صورت مکرر در این محور باشیم که باعث خسارت های مادی و معنوی به شهروندان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوار فرش کاشان فاقد شاخص های یک معبر ایمن است

بلوار فرش کاشان فاقد شاخص های یک معبر ایمن است