مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 12:152022-01-10سياسي

مسئولان تربت جام باید پاسخگوی مردم باشند


رییس دادگستری شهرستان تربت جام گفت: همه مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند و از مسئولانی که پاسخگوی مسئولیت خود در قبال مردم نباشند، - مطالبه گری خواهیم کرد.

به گزارش، حجت الاسلام محمد نجف زاده پیش از ظهر دوشنبه در جمع اصحاب رسانه تربت جام، با بیان این که مسئولیت خبرنگاران بسیار مهم است که صدای مردم باشید، اظهار کرد: شما باید مسائل و مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانید و این به گوش رساندن باید عیناً بیان شود.

وی با تاکید که در انجام این وظیفه نباید به صورت رفع تکلیف باشد، ادامه داد: اگر مشکلات کمتر یا بیشتر از واقعیت بیان شود، چه بسا سبب ایجاد مشکلات دیگری شود و از کاه، کوه بسازد.

رییس دادگستری تربت جام، سیاه نمایی از مشکلات را تأمین سوژه یرای بدخواهان نظام توصیف کرد و گفت: وظیفه مسئولان خدمت رسانی به مردم و پاسخگوی به نیازهای آنان است.

وی با بیان این که باید حامی مردمی باشیم که حامی نظام و انقلاب اسلامی هستند، افزود: اگر مردم در راستای حفظ نظام به ما نکته ای بیان کردند و مطالبه ای از مسئولان داشتند، خبرنگاران باید این مطالبه را با صدای بلند به گوش مسئولین برسانند.

نجف زاده خاطرنشان کرد: صحیح نیست که خبرنگاری، از ترس شکایت مسئولان، صدای مردم را به گوش آنان نرساند بلکه خبرنگار باید صدا و حرف مردم را بازگو کند و ما نیز در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان تربت جام باید پاسخگوی مردم باشند

مسئولان تربت جام باید پاسخگوی مردم باشند