مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 12:202022-01-10اقتصادي

قیمت تولید به جای قیمت فروش روی کالاها درج می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طرح درج قیمت تمام شده کالا بر روی محصولات به جای قیمت فروش از اواخر آذر شروع شده است و به صورت زمانبندی شده بر کالاهای مختلف اعمال خواهد شد.

- ایسنا/بوشهر رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طرح درج قیمت تمام شده کالا بر روی محصولات به جای قیمت فروش از اواخر آذر شروع شده است و به صورت زمانبندی شده بر کالاهای مختلف اعمال خواهد شد.

سید حسین حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران بوشهر در خصوص اجرایی شدن قانون انتزاع در ساختار جدید وزارت صمت اظهار کرد: مطابق این قانون صفر تا صد بازار محصولات کشاورزی از تولید، تامین، توزیع و نظارت به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است.

وی اضافه کرد: در راستای این طرح تعدادی از همکاران بخش بازرسی سازمان صمت استان بوشهر محل خدمتشان به سازمان جهادکشاورزی استان و شهرستان منتقل شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: طرح درج قیمت تمام شده کالا بر روی محصولات به جای قیمت فروش از اواخر آذر شروع شده است و به صورت زمانبندی شده بر کالاهای مختلف اعمال خواهد شد.

حسینی خاطر نشان کرد: قیمت های ساختگی و کاذب در این طرح از بین می رود و کالاها با احتساب هزینه های سود عمده یا خرده فروش ، شرکت های پخش و هزینه حمل به دست مصرف کننده می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت تولید به جای قیمت فروش روی کالاها درج می شود

قیمت تولید به جای قیمت فروش روی کالاها درج می شود