مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 12:452022-01-10دانش

ساخت دستگاه پرتابل تشخیص نشتی گاز طبیعی توسط دانشگاه دولتی بجنورد


عضو هیات علمی گروه آموزشی مهندسی مکانیک دانشگاه بجنورد از ساخت یک دستگاه پرتابل تشخیص و اندازه گیری نشتی گاز طبیعی توسط اساتید و دانشجویان دانشگاه دولتی بجنورد خبرداد.

- ایسنا/خراسان شمالی عضو هیات علمی گروه آموزشی مهندسی مکانیک دانشگاه بجنورد از ساخت یک دستگاه پرتابل تشخیص و اندازه گیری نشتی گاز طبیعی توسط اساتید و دانشجویان دانشگاه دولتی بجنورد خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین جودت در نشست خبری که 20 دی ماه برای معرفی دستگاه پرتابل تشخیص واندازه گیری نشتی گاز طبیعی با حضور اصحاب رسانه استان در سالن ملک شعرای بهار دانشگاه بجنورد برگزار شد، با اشاره به نحوه شروع ساخت این دستگاه و فراخوانی از طرف شرکت گاز استان بوده است، اظهار کرد: هم اکنون در حال طی مرحله تجاری سازی این محصول هستیم.

جودت ادامه داد: با توجه به نیازی که شرکت ملی گاز در خصوص ساخت دستگاه هایی که مقدار گاز نشتی را اندازه می گیرند داشت و باتوجه به حمایت های صورت گرفته از سوی دانشگاه و شرکت گاز خراسان شمالی، افتخار ساخت این دستگاه به تیم دانشگاه دولتی بجنورد رسید.

عضو هیات علمی دانشگاه بجنورد با بیان اینکه در جهان شرکت های محدودی از جمله یک شرکت آمریکایی این دستگاه را تولید می کند، اظهار کرد: با مطالعات و بررسی های انجام شده در دستگاه های تولید کشور های دیگر، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستگاه پرتابل تشخیص نشتی گاز طبیعی توسط دانشگاه دولتی بجنورد

ساخت دستگاه پرتابل تشخیص نشتی گاز طبیعی توسط دانشگاه دولتی بجنورد