مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 12:552022-01-10اقتصادي

نظارت بر توزیع آرد در شهرستان گناوه افزایش می یابد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه گفت:نظارت بر توزیع آرد در شهرستان گناوه متحول خواهد شد.

- با اشاره به اینکه بر اساس تصمیمات جدید دولت، نظارت بر فرآیند توزیع آرد از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزی محول شده است اظهار داشت: از این پس مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گناوه مسئول دبیرخانه کارگروه آرد و نان شهرستان است و بر فرآیند توزیع آرد یارانه ای و نیمه یارانه ای نظارت خواهد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه افزود: از این پس با هماهنگی فرمانداری محترم شهرستان، سهمیه آرد نانوایان در هر ماه مشخص و توزیع آرد با نظارت بازرسان این مدیریت انجام خواهد شد.

وی گفت: از زمان واگذاری وظایف دبیرخانه کارگروه آرد و نان شهرستان گناوه به این مدیریت، بازرسان جدید به صورت روزانه در حال نظارت بر عملکرد نانوایان هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برابر مقررات برخورد قانونی انجام خواهد شد.

تخم افشان با اشاره به اینکه عمده تخلفات نانوایان شامل گران فروشی، آزاد فروشی آرد و نان، کم فروشی و کاهش وزن نان، جابجایی آرد بدون هماهنگی، عدم رعایت ساعات کاری مصوب، تعطیلی بدون رعایت برنامه کاری مصوب، عدم نصب ترازو در معرض دید عموم و عدم رعایت نظافت، بهداشت و پروتکل های بهداشتی است گفت: در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی به شهروندان گرام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر توزیع آرد در شهرستان گناوه افزایش می یابد

نظارت بر توزیع آرد در شهرستان گناوه افزایش می یابد