مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 13:102022-01-10حوادث

کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر در گلپایگان


فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: در بازرسی از خودرو که در یک پارکینگ توقف کرده بود 145 کیلو و 900 گرم تریاک و 400 گرم سوخته تریاک که در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی سبحانی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گلپایگان با انجام اقداماتی اطلاعاتی از انتقال محموله ای افیونی توسط سوداگران مرگ مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی های لازم، گروهی از ماموران وارد عمل شدند و سواری پژو پارس متعلق به سوداگران مرگ را در یکی از مناطق اطراف شهر گلپایگان شناسایی کردند.

سبحانی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو که در یک پارکینگ توقف کرده بود 145 کیلو و 900 گرم تریاک و 400 گرم سوخته تریاک که در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی شبانه روز در اقصی نقاط کشور با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی مقابله می کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/3649/آ/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر در گلپایگان

کشف بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر در گلپایگان