مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 13:302022-01-10سياسي

100 هزار تشکل دینی پای کار تبلیغ احیای امر به معروف و نهی از منکر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ نشست هم اندیشی معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با رییس تشکل های دینی و اعضای شورای هیأت مذهبی سازمان .

- نشست هم اندیشی معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با مدیر تشکل های دینی و اعضای شورای هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی در سالن جلسات شهدای امر به معروف ستاد کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ نشست هم اندیشی معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با رییس تشکل های دینی و اعضای شورای هیأت مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی در سالن جلسات شهدای امر به معروف ستاد کشور برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام سید علی خان محمدی معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با اشاره به سوره قدر اظهار داشت: خداوند متعال در این سوره اشاره به لیله القدر می کند که براساس روایات مختلف بالاترین قدر، شناخت و معرفت نسبت به حضرت زهرا (س) می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار تشکل دینی پای کار تبلیغ احیای امر به معروف و نهی از منکر

100 هزار تشکل دینی پای کار تبلیغ احیای امر به معروف و نهی از منکر