مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 13:502022-01-10اقتصادي

تحقق وعده دولت به زرشک کاران خراسان جنوبی


وعده دولت به زرشک کاران خراسان جنوبی در خصوص خرید حمایتی زرشک محقق شد و کشاورزان با حضور در مراکز اقدام به فروش محصول خود می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، بارها و بارها از زبان مسئولان، کارشناسان و دلسوزان خراسان جنوبی شنیده ایم که زرشک یکی از محصولات استراتژیک خراسان جنوبی است که در کنار زعفران و عناب می تواند به رونق اشغال و حتی ارزآوری کمک کند.

اما فراتر از شعار، در عمل و اجرا چقدر برای رونق صادرات این محصول و کاهش مشکلات کشاورزان قدم برداشته شده است.

وقتی صادرکنندگان با صراحت بیان می کنند که بازار هدف صادراتی از ما محصول سالم و ارگانیک می خواهد چقدر برای تولید زرشک ارگانیک و سالم کار کرده ایم.

قول استاندار در مراسم معارفه آیا پاییز و زمستان 1400 نسبت به پاییز و زمستان 99 شرایط کشاورزان زرشکار بهتر شده و صادرات این محصول در سال جاری نسبت به سال قبل رو به افزایش بوده و تجار تمایل بیشتری برای صادر این محصول استراتژیک داشته اند یا خیر؟ موضوع به حدی حائز اهمیت است که جواد قناعت استاندار جدید خراسان جنوبی در مراسم معارفه خود در تاریخ نهم آذرماه سال جاری بر فروش همه زرشک موجود در انبارهای استان در ظرف سه هفته آینده تأکید کرد تا اندکی از دغدغه های کشاورزان کاسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق وعده دولت به زرشک کاران خراسان جنوبی

تحقق وعده دولت به زرشک کاران خراسان جنوبی