مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 14:552022-01-10بين الملل

یورش شبه نظامیان وابسته به آمریکا به یک منطقه در حومه الرقه سوریه


منابع سوری از یورش شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکا به یک شهرک در حومه الرقه سوریه خبر دادند و به جزییات آن اشاره کردند.

- به نقل از سانا، شبه نظامیان (قسد) مورد حمایت نیروهای اشغالگر آمریکا در واکنش به تظاهرات روز گذشته مردم السویدیه در حومه الرقه که طی آن خواستار پایان دادن به اقدامات سرکوبگرانه این شبه نظامیان در منطقه و نیز پایان سرقت محصولات و منابع مردم و همچنین پایان هرج و مرج امنیتی گسترده در مناطق تحت کنترل شبه نظامیان مذکور شده بودند، به این شهرک حمله کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سانا، منابع محلی با بیان این مطلب افزودند: شبه نظامیان (قسد) شهرک السویدیه در حومه رقه را به محاصره درآوردند و سپس با یورش به این شهرک 40 شهروند را ربودند و به مکانی نامعلوم بردند.

گفتنی است که روز گذشته هم نیروهای اشغالگر آمریکا با همکاری شبه نظامیان جدایی طلبانه وابسته به آنها موسوم به قسد ، همزمان با انتقال ده ها تانکر حامل نفت مسروقه سوریه به خاک عراق، یک پالایشگاه را در میدان های نفتی رمیلان احداث کردند.

یک منبع در اداره میدان های نفتی رمیلان در حسکه به سانا گفت: نیروهای اشغالگر آمریکا با همکاری شبه نظامیان قسد ، یک پالایشگاه با ظرفیت 3000 هزار بشکه در روز را در میدان های نفتی رمیلان واقع در شرق حسکه احداث کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورش شبه نظامیان وابسته به آمریکا به یک منطقه در حومه الرقه سوریه

یورش شبه نظامیان وابسته به آمریکا به یک منطقه در حومه الرقه سوریه