مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 15:252022-01-10اجتماعي

مدارس اصفهان سه شنبه تعطیل است


طرح تردد نوبتی زوج یا فرد خودروها از درب منزل از ساعت 6 تا 22 (10 شب) و تداوم برخورد با انواع وسایل نقلیه دودزا و فاقد معاینه فنی خودرو در شهر اصفهان از سوی پلیس راهور شهرستان با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان انجام می شود.

- طرح تردد نوبتی زوج یا فرد خودروها از درب منزل از ساعت 6 تا 22 (10 شب) و تداوم برخورد با انواع وسایل نقلیه دودزا و فاقد معاینه فنی خودرو در شهر اصفهان از سوی پلیس راهور شهرستان با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان انجام می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از تعطیلی واحدهای آموزشی در شهرهای اصفهان، سجزی، شاهین شهر، خمینی شهر، دولت آباد، زرین شهر، مبارکه، فولاد شهر، فلاورجان، مهردشت و نجف آباد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ ایرج حشمتی، با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به استمرار شرایط پایداری هوا در منطقه اصفهان و براساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان، سیزدهمین جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا، بعداز ظهر امروز (دوشنبه، 20 دی ماه) در استانداری اصفهان تشکیل شد.

در این جلسه پس از ارائه گزارش های کارشناسی از سوی دستگاه های عضو و بررسی نظرات حاضران، تصمیماتی برای روز سه شنبه گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس اصفهان سه شنبه تعطیل است

مدارس اصفهان سه شنبه تعطیل است