مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 15:352022-01-10سياسي

کدام سازمان ها اطلاعاتشان را آزادتر در دسترس قرار داده اند؟


دبیر کمیسیون قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در جدیدترین توییت خود در فضای مجازی نوشت: نهاد ریاست جمهوری و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهترین عملکرد را در سامانه قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات داشته اند.

- دبیر کمیسیون قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در جدیدترین توییت خود در فضای مجازی نوشت: نهاد ریاست جمهوری و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهترین عملکرد را در سامانه قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی با انتشار آخرین جدول مقایسه ای آذرماه ماه 1400 عملکرد دستگاه های عضو سامانه قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات نوشت: وزارتخانه های کشور و جهاد کشاورزی بیشترین درخواست ها را داشته اند.

قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در6 فصل 23 ماده ای، سه آیین نامه اجرایی و 9 شیوه نامه موضوعی شرایط را برای پاسخگویی و دسترسی به اطلاعات موسسات مشمول فراهم کرده است.

اخیراً آیین نامه اجرایی ماده 8 این قانون بروزرسانی و برای تصویب به هیأت وزیران ارایه شد.

در این سامانه گزارش وضعیت پاسخگویی، برترین موسسات، گزارش جامع درخواست های مردمی، قانون، آیین نامه های اجرایی، شیوه نامه های موضوعی، گزارشات عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام سازمان ها اطلاعاتشان را آزادتر در دسترس قرار داده اند؟

کدام سازمان ها اطلاعاتشان را آزادتر در دسترس قرار داده اند؟