مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 16:102022-01-10بين الملل

تشدید سرکوب فلسطینی ها به دلیل ابراز عقیده در شبکه های اجتماعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مرکز مطالعات ویژه اسرای فلسطینی اعلام کرد، رژیم صهیونیستی در سال 2021 روند تحت پیگرد قرار دادن فلسطینی ها به دلیل فعالیت در شبکه های اجتماعی بویژه فیسبوک شدت داده، - یک مرکز حقوقی فلسطینی اعلام کرد، رژیم صهیونیستی به بازداشت فلسطینی ها به خاطر فعالیت در شبکه های اجتماعی شدت داده و در سال گذشته میلادی نزدیک به چهارصد نفر را در همین رابطه بازداشت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مرکز مطالعات ویژه اسرای فلسطینی اعلام کرد، رژیم صهیونیستی در سال 2021 روند تحت پیگرد قرار دادن فلسطینی ها به دلیل فعالیت در شبکه های اجتماعی بویژه فیسبوک شدت داده، حدود 390 را در همین زمینه بازداشت کرده و به آن ها اتهام تحریک زده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری معا ، بازداشت به خاطر ابراز عقیده در شبکه های اجتماعی شامل همه طیف های ملت فلسطین از جمله زنان، کودکان، روزنامه نگاران و فعالان و نمایندگان مجلس قانونگذاری بوده است.

ریاض الاشقر مدیر مرکز مذکور در همین زمینه گفت، بیشتر بازداشت شدگان در این زمینه از اهالی قدس اشغالی و اراضی اشغالی 1948 هستند و بیشتر بازداشت ها همزمان با اعلام همبستگی با اهالی محله شیخ جراح در قدس و رد حمله به نوار غزه در ماه می (نبرد سیف القدس) بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید سرکوب فلسطینی ها به دلیل ابراز عقیده در شبکه های اجتماعی

تشدید سرکوب فلسطینی ها به دلیل ابراز عقیده در شبکه های اجتماعی