مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 16:302022-01-10ورزشي

سه تیم به مرحله بعد صعود کردند/ برتری جباری و شکست یعقوبی


مرحله نخست رقابت های لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور در گروه نخست با معرفی سه تیم صعود کننده به مرحله بعد به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در گروه نخست لیگ برتر تکواندو ایران پنج تیم شهرداری ورامین، فرمانیه، دانشگاه آزاد اسلامی، جوانه و مس سونگون ورزقان به صورت دوره ای به مصاف هم رفتند که در پایان بازی های این مرحله سه تیم مس سونگون، دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین جواز حضور در مرحله بعد را کسب کردند.

امروز دوشنبه 20 دی در خانه تکواندو دیدارهای هفته سوم تا پنجم این گروه برگزار شد که در مهمترین دیدار، تیم های مدعی مس سونگون و دانشگاه آزاد به تساوی و تقسیم امتیازات رضایت دادند.

دانیال بزرگی، هادی تیران ولی پور، باربد جباری و سیاوش بیات چهار تکواندوکار پیروز دانشگاه آزاد بودند و برای مس هم علی توکلی، عرفان ناظمی، میرهاشم حسینی و علی احمدی صاحب پیروزی شدند.

در این دیدار مهمترین نتیجه را باربد جباری رقم زد؛ جوانی با آتیه که فصل قبل هم مبارزات بسیار خوبی به نمایش گذاشت و امروز در یک مبارزه دیدنی در ترکیب دانشگاه برابر حسین لطفی ملی پوش مس سونگون 32 بر 27 صاحب برتری شد.

تقابل پیام خانلرخانی سرمربی فعلی مس سونگون با شاگردان سابق خود در شهرداری ورامین نیز به برتری 7 بر یک مس سونگون خاتمه یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه تیم به مرحله بعد صعود کردند/ برتری جباری و شکست یعقوبی

سه تیم به مرحله بعد صعود کردند/ برتری جباری و شکست یعقوبی