مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 17:402022-01-10سياسي

تشکیل شورای هماهنگی فرمانداران شرق گلستان/ از جوانگرایی در انتصابات حمایت می کنم


فرماندار شهرستان مینودشت با اشاره به ضرورت توسعه سریع در شرق استان گلستان، گفت: پیشنهاد می کنم شورای هماهنگی فرمانداران شرق گلستان از رامیان تا مراوه تپه تشکیل شود.

- ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان مینودشت با اشاره به ضرورت توسعه سریع در شرق استان گلستان، گفت: پیشنهاد می کنم شورای هماهنگی فرمانداران شرق گلستان از رامیان تا مراوه تپه تشکیل شود.

محمد تقی قزلسفلی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات با اشاره به جاذبه های طبیعی شهرستان مینودشت، اظهار کرد: در مینودشت از آبشار گرفته تا جنگل و کوه به این شهرستان چهره زیبایی داده اند و عملا این ظرفیت را ایجاد کرده است که دشت زیبای بهشت به گردشگران داخلی و خارجی معرفی شود.

وی با بیان اینکه شهرستان مینودشت مردم صمیمی، انقلابی، یکپارچه و متحدی دارد، افزود: مردم شهر ما در همه عرصه های نظام حضور پررنگی داشته، 402 شهید نیز تقدیم انقلاب کرده و در تمامی انتخابات ها نیز با مشارکت حداکثری رای خود را به صندوق نظام ریخته اند.

فرماندار شهرستان مینودشت با تاکید بر اینکه مینودشت ظاهر زیبایی دارد اما باید به باطن آن نیز توجه شود زیرا شایسته این شهرستان نیست که در وضعیت فعلی باشد، خاطرنشان کرد: مینودشت با تمام مشکلاتی که دارد در مقایسه با زمان نظام ستم شاهی، با کارهای بزرگی که در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای هماهنگی فرمانداران شرق گلستان/ از جوانگرایی در انتصابات حمایت می کنم

تشکیل شورای هماهنگی فرمانداران شرق گلستان/ از جوانگرایی در انتصابات حمایت می کنم