مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 17:402022-01-10اقتصادي

توضیح معاون استاندار اصفهان درباره مازوت سوزی نیروگاه شهید منتظری


معاون عمرانی استاندار اصفهان در خصوص استفاده از مازوت در نیروگاه شهید منتظری اصفهان توضیحاتی را ارائه داد.

- مهران زینلیان در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همه مسئولان استان با استفاده از مازوت در نیروگاه های اصفهان مخالف هستند، اظهار داشت: هفته گذشته به دلیل اینکه بخشی از شهرهای شمال کشور دچار افت شدید گاز شده بودند و در زمینه تأمین برق مشکل داشتند، ابلاغیه ای از سوی شورای عالی امنیت کشور برای نیروگاه های اصفهان آمده بود که مصرف گاز را کاهش دهند و برای ادامه تولید خود، سوخت دوم (مازوت) جایگزین و استفاده کنند.

او با بیان اینکه ما این موضوع را با تأخیر متوجه شدیم، افزود: اما به علت اینکه هوای اصفهان در آن مقطع به واسطه ناپایداری ها و وزش باد نسبتاً خوب و شاخص ها در حد 70- 80 AQI بود، 2 مشعل از 12 مشعل مازوت سوز نیروگاه شهید منتظری به مدت حداکثر سه روز از این سوخت مایع استفاده کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: به محض پایدار شدن هوا و کاهش جریانات جوی، با نظارت محیط زیست استفاده از مازوت در نیروگاه شهید منتظری قطع شد و اکنون چند روزی است که هیچ مصرف مازوتی نداریم.

زینلیان با بیان اینکه هم اکنون اداره محیط زیست بر نیروگاه ها نظارت دارد، ابراز داشت: نیروگاه ، اجازه مصرف مازوت ندارند و دیگر اجازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح معاون استاندار اصفهان درباره مازوت سوزی نیروگاه شهید منتظری

توضیح معاون استاندار اصفهان درباره مازوت سوزی نیروگاه شهید منتظری