مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 17:402022-01-10دانش

22 دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه محقق اردبیلی دارای معدل برتر آموزشی هستند


22 دانشجوی شاهد و ایثارگر این دانشگاه دارای معدل برتر آموزشی در سالتحصیلی 1400-1399 هستند.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: 22 دانشجوی شاهد و ایثارگر این دانشگاه دارای معدل برتر آموزشی در سالتحصیلی 1400-1399 هستند.

عزیز حبیبی 20 دی در جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه ما در دانشگاه محقق اردبیلی در خدمت تعدادی از دانشجویان شاهد و ایثارگر هستیم، گفت: در همین خصوص برای ارتقای وضعیت تحصیلی این دانشجویان در هر دانشکده یک نفر از اعضای هیات علمی به عنوان استاد مشاور تعیین شده است.

وی افزود: همچنین در پایان هر نیمسال، وضعیت تحصیلی این دانشجویان رصد شده و در صورت وجود مشکلات آموزشی، اقدام به برگزاری کلاس های تقویتی می نماییم.

حبیبی با اشاره به بهره برداری از یادمان شهدای گمنام دانشگاه در سالجاری، ادامه داد: محوطه سازی این یادمان نیز در دستور کار قرار دارد و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه محقق اردبیلی از لحاظ آموزشی و تربیتی در سطح بالایی نسبت به سایر دانشگاه ها قرار دارند یاسر شاهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با بیان اینکه جامعه هدف ما در دانشگاه محقق اردبیلی از لحاظ آموزشی و تربیتی در سطح بالایی نسبت به سایر دانشگاه ها قرار دارند، گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه محقق اردبیلی دارای معدل برتر آموزشی هستند

22 دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه محقق اردبیلی دارای معدل برتر آموزشی هستند