مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 17:552022-01-10اقتصادي

212 نفر در تصادفات رانندگی استان سمنان جان باختند


مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آذر سال جاری 212 نفر در تصادفات رانندگی درون و بیرون شهری استان جان خود را از دست دادند.

- ، مهدی نوروزی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی پزشکی قانونی سمنان با بیان اینکه 9 ماهه اول سال جاری 212 نفر در تصادفات رانندگی در استان سمنان جان خود را از دست دادند، تاکید کرد: شاهد افزایش چشم گیر میزان تلفات در استان بودهایم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته و در همین بازه زمانی 177 نفر به دلیل تصادفات رانندگی در استان جان خود را از دست داده بودند، ابراز کرد: تقریباً 20 درصد بر میزان تلفات رانندگی استان در این مدت افزوده شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با بیان اینکه 165 مرد و 47 زن در تصادفات رانندگی استان جان خود را از دست داده اند، گفت: 177 مورد از 212 مورد فوتی تصادفات استان در 9 ماهه اول سال متعلق به تصادفات خارج شهری و مابقی مختص به تصادفات درون شهری بوده است.

نوروزی با بیان اینکه در این بازه زمانی سه هزار و 717 نفر به دلیل تصادفات در استان سمنان مصدوم شده اند، تاکید کرد: 25 مورد تصادف منجر به فوت در مسیرهای درون شهری و 10 مورد در جاده های روستایی استان سمنان رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

212 نفر در تصادفات رانندگی استان سمنان جان باختند

212 نفر در تصادفات رانندگی استان سمنان جان باختند