مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 20:402022-01-10ورزشي

میزبانی خراسان رضوی از مسابقات کشتی چوخه نوجوانان و جوانان کشور


رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی از میزبانی مسابقات کشتی چوخه رده سنی نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی از میزبانی مسابقات کشتی چوخه رده سنی نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور خبر داد.

محمد رضا خوش باطن با بیان اینکه رقابت های قهرمانی چوخه کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان برای اولین بار است که به صورت کشوری برگزار می شود، گفت: با توجه به هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته با فدراسیون مربوطه و انجمن چوخه کشور این مسابقات اول بهمن ماه در شهرستان تربت جام برگزار می شود.

وی با اشاره به جزییات این مسابقات که در سالن ورزشی وحدت تربت جام انجام می شود، افزود: تمام تیم های شرکت کننده روز 30 دی ماه پذیرش و سپس مراسم قرعه کشی و وزن کشی نیز در همین روز انجام می شود.

ساعت هشت صبح اول بهمن ماه نیز مراسم افتتاحیه و رژه تیم ها را برگزار خواهد شد و سپس مسابقات رده های مختلف سنی برگزار می شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی وی با بیان اینکه کشتی با چوخه ریشه در آداب و سنن دارد و کشتی گیران و پهلوانان این رشته از ارزش بالایی برخوردارند، اظهار کرد: مشهد به عنوان یک کلان شهر از ظرفیت های خیلی خوبی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی خراسان رضوی از مسابقات کشتی چوخه نوجوانان و جوانان کشور

میزبانی خراسان رضوی از مسابقات کشتی چوخه نوجوانان و جوانان کشور