مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 03:452022-01-11پزشكي

آسیب های پاندمی کرونا برای بینوایان/ کووید19، حالِ تنگدستان را بیشتر گرفته است!


بر اساس آخرین تحقیقات صورت گرفته در رصد اجتماعی پاندمی کرونا در ایران ، نشان داده شده سطوح پایین جامعه صدمات متفاوتی نسبت به سطوح بالا داشته اند؛ - گروه سلامت خبرگزاری فارس:کرونا، این ویروس مرموز و هزار چهره اثرات منفی جسمی، روحی، اجتماعی ، فرهنگی و.

زیادی را بر جوامع مختلف تحمیل کرده و روز به روز آثار این نابسامانی ها شکل جدیدتری به خود گرفته و نمود بیشتری دارد.

اطلاع از میزان آسیب های وارده این بیماری بر پیکره جوامع مختلف در تصمیم سازی برای کاهش پیامدهای منفی آن و مدیریت صحیح این پاندمی ویرانگر از جایگاه ویژه ای برخوردار است و به هر میزان که داده ها و اطلاعات متقن تر باشد، اعمال سیاستها و تدابیر لازم از درجه دقت بیشتر و با کیفی تری برخوردار خواهد بود.

در این راستا، اولین کنگره ملی رصد اجتماعی پاندمی کووید 19 ، روزهای یکشنبه و دو شنبه هفته جاری به مدت دو روز به همت رصدخانه اجتماعی کووید 19، دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، وزارت بهداشت و شهرداری تهران در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

تشکیل دبیرخانه رصد خانه اجتماعی کرونا در اسفند 99 حمیدرضا خانکه، رییس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و رییس رصدخانه اجتماعی کووید 19 ، در این کنگره ملی به چگونگی تشکیل رصدخانه اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های پاندمی کرونا برای بینوایان/ کووید19، حالِ تنگدستان را بیشتر گرفته است!

آسیب های پاندمی کرونا برای بینوایان/ کووید19، حالِ تنگدستان را بیشتر گرفته است!