مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 04:352022-01-11اقتصادي

گازدار شدن 1062 واحد تولیدی و صنعتی در استان ایلام


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در سال جاری، مجموع تعداد صنایع و واحدهای تولیدی گازدار کل استان به 1062 واحد رسیده است که نشان از تحقق شعار نامگذاری سال و تعامل سازنده شرکت گاز با واحدهای صنعتی و تولیدی است.

- عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از تحقق 108 درصدی گازرسانی به صنایع استان در 9 ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: برنامه مصوب امسال برای گازرسانی به صنایع استان، جایگزینی 15 هزار متر مکعب گاز با سوخت های مایع بوده که خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون 16 هزار و 73 متر مکعب ظرفیت جایگزینی برای گازرسانی به صنایع ایجاد شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری و در راستای تحقق نامگذاری سال و کمک به توسعه صنایع، تعداد واحدهای صنعتی گازدار شده استان به 102 واحد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: در 9 ماهه اول امسال تعداد 9 مرغداری، 6 گلخانه، 26 دامداری، 2 کارخانه آسفالت، یک مورد پرورش قارچ، 32 واحد خدماتی و 26 مورد سایر واحدهای تولیدی و صنعتی گازدار شده است.

شمس اللهی با بیان اینکه برای گازرسانی به این 102 واحد صنعتی بیش از 90 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، خاطرنشان کرد: با اضافه شدن این تعداد صنایع گازدار در سال جاری، مجموع تعداد صنایع و واحدهای تولیدی گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازدار شدن 1062 واحد تولیدی و صنعتی در استان ایلام

گازدار شدن 1062 واحد تولیدی و صنعتی در استان ایلام