مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 05:052022-01-11اجتماعي

بازدید فنی بیش از 2300 دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای سیستان و بلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل به منظور ارتقای ایمنی جاده ای در9 ماهه سال جاری در قالب 153 مانور از دو هزار و 335 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی بازدید فنی داشتند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل به منظور ارتقای ایمنی جاده ای در9 ماهه سال جاری در قالب 153 مانور از دو هزار و 335 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی بازدید فنی داشتند.

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا- افزود: همراه داشتن اقلام ایمنی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی وسیله نقلیه، وضعیت صندلی ها، آج لاستیک، چراغ چشمک زن و مثلث احتیاط در این بازدید مورد بررسی کارشناسان این اداره کل قرار می گیرند تا مشکلات و تخلفات این حوزه به حداقل برسد.

وی همراه داشتن مدارک حمل و نقلی از جمله صورت وضعیت، بارنامه، کارت هوشمند ناوگان و راننده، کارت سلامت، معاینه فنی و کنترل مشخصات مندرج در سند حمل را از دیگر موارد مورد توجه کارشناسان این اداره کل در هنگام بازدید عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح کنترل و نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی نقش بسزایی در کاهش تخلفات و افزایش ایمنی جاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید فنی بیش از 2300 دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای سیستان و بلوچستان

بازدید فنی بیش از 2300 دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای سیستان و بلوچستان