مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 05:402022-01-11اقتصادي

آمار واقعی از میزان اشتغال شهرستان فردوس استخراج شود


فرماندار فردوس تمام دستگاه های اجرایی و بخصوص اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی شهرستان را مکلف کرد آمار واقعی و دقیقی از میزان اشتغال فردوس استخراج کنند.

- ، حمید حلاج مقدم دوشنبه شب در پنجمین کمیته سرمایه گذاری و اشتغال فردوس با بیان اینکه با ثبت میزان اشتغال دستگاه های اجرایی در سامانه رصد و کنترل های لازم میزان اشتغال شهرستان مشخص می شود، تاکید کرد: تمام مدیران شهرستان مکلف هستند با هماهنگی یکدیگر آمار دقیق و واقعی از میزان اشتغال تثبیت شده و شغل های جدید را استخراج تا برای برنامه ریزی های کلان فردوس ملاک عمل قرار گیرد.

نگرانی از رشد مهاجرت از فردوس وی رشد مهاجرت افراد جویای کار و تحصیل کرده را از فردوس نگران کننده دانست و گفت: با وجود رشد جمعیتی که در شهرستان داریم این رشد مهاجرت نشان از عدم استفاده کافی از ظرفیت های اشتغال در واحدهای تولیدی است که امیدواریم با عملیاتی شدن مصوبات سفر اخیر استاندار به فردوس این مهم نیز محقق شود.

حلاج مقدم با اشاره به اینکه ظرف 5 ماه آینده دو واحد تولیدی کارخانه آرد زرین و مفتول آلومینیوم با اشتغال 200 نفر راه اندازی خواهد شد، گفت: این دو کارخانه که مشکل اعتباری داشتند، در سفر اخیر استاندار به فردوس مشکلات تسهیلاتی آنها رفع و با تاکید استاندار در خصوص عملیاتی شدن مصوبات سفر، در آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار واقعی از میزان اشتغال شهرستان فردوس استخراج شود

آمار واقعی از میزان اشتغال شهرستان فردوس استخراج شود