مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 05:402022-01-11اقتصادي

پرداخت بیش از 14 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در لرستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: طی 9 ماهه سالجاری 14 میلیارد و 571 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به طرح های مشاغل خانگی استان پرداخت شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: طی 9 ماهه سالجاری 14 میلیارد و 571 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به طرح های مشاغل خانگی استان پرداخت شد.

علی آشتاب با بیان اینکه مشاغل خانگی یکی از راه های درآمد و تأمین معیشت خانوارها است اظهار کرد: طی 9 ماهه سال جاری 414 طرح مشاغل خانگی به بانک های توسعه تعاون و رفاه کارگران استان ارسال شده که تاکنون به 207 طرح با مبلغ 14 میلیارد و 571 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، کل اعتبار ابلاغ شده سال جاری به استان را 51 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از 207 طرح پرداخت شده 79 شغل خانگی بصورت مستقل و 128 طرح آن بصورت پشتیبان بوده است.

وی به سهم اشتغال ایجاد شده این طرح ها اشاره کرد و افزود: با پرداخت این تسهیلات زمینه ایجاد 528 فرصت شغلی جدید در استان فراهم شده است: آشتاب عنوان کرد: تفاهمنامه ای جهت آموزش و توانمندسازی، برنامه ریزی جهت فروش محصولات مشاغل خانگی در بازار با جهاد دانشگاهی منعقد شده است و اکثر این طرح ها به ویژه طرح های پشتیبان با همکاری این نهاد انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 14 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در لرستان

پرداخت بیش از 14 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در لرستان