مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 05:502022-01-11اقتصادي

پلیس اهواز: افزایش سرقت ها بخاطر فشار اقتصادی است


جانشین فرماندهی انتظامی اهواز گفت: مدیران شهرستان اهواز هنگام تجمع های اعتراضی برای ارامش مردم ورود کنند و پاسخگوی معترضان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا سرهنگ کیومرث کشوری روز دوشنبه در نشست شورای اداری اهواز در سرسرای اتاق بازرگانی اهواز بیان کرد: همواره شاهد تجمع هایی در اهواز هستیم لذا ضروری است که متولیان برای ایجاد آرامش با تجمع کنندگان صحبت کنند و مدیران در این رابطه پاسخگو باشند تا این مقوله اجتماعی تبدیل به مساله امنیتی نشود.

وی با بیان اینکه بیشتر تجمع ها مربوط به کارکنان و کارگران است گفت: دشمنان کشور زیاد هستند و نیاز است که مدیران آرامش را به جمعیتی که تجمع می کنند منتقل کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی اهواز با بیان اینکه فشار اقتصادی و تورم در کشور باعث افزایش برخی تخلف ها مثل سرقت شده است، ادامه داد: شورای امنیت کشور مصوباتی را ارسال کرد که در آن 14 دستگاه باید در پیشگیری از سرقت ورود کنند.

سرهنگ کشوری با اشاره به اینکه اهواز دومین شهر حاشیه نشین کشور است بیان کرد: مردم حاشیه شهر نسبت به نقاط دیگر شهر، ضعیف تر هستند و اگر اقتصاد دچار مشکل شود مردم این مناطق بیشتر درگیر می شوند.

وی در ادامه بر انجام اقدام موثر از سوی سازمان ها در نگهداری اموال خود تاکید کرد و افزود: دستگاه ها با صرف کمترین هزینه شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس اهواز: افزایش سرقت ها بخاطر فشار اقتصادی است

پلیس اهواز: افزایش سرقت ها بخاطر فشار اقتصادی است