مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 05:552022-01-11ورزشي

حضور نماینده فارس در لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی کاروتک شیراز اعلام کرد که مسابقات فوتسال لیگ دسته اول بانوان کشور از دهم بهمن ماه آغاز می شود و تیم فوتسال کاروتک به عنوان نماینده شیراز آماده حضور درخشان در این رقابت هاست.

- محمد بهزادی دوشنبه 20 دی در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکماه قبل امتیاز تیم بارسای رشت در لیگ دسته فوتسال بانوان کشور را خریداری کردیم تا به عنوان تنها نماینده شیراز در این سری از مسابقات حضور پیدا کنیم.

او افزود: تمرینات خود بلافاصله آغاز کردیم واکنون نیز بانوان فوتسالیست کاروتک شیراز در حال پیگیری تمرینات خود هستند تا با آمادگی کامل راهی رقابت های کشوری شوند و به نحوی گام بردارند که همیشه تیمی مدعی صعود باشند.

بهزادی گفت: در گروه D این مسابقات با تیم های شهروند ساری، هیئت فوتبال نظنز، هیئت فوتبال چابکسر و شگفتی سازان جویبار هم گروه هستیم.

در این مسابقات 35 تیم در 8 گروه 4 و 5 تیمی به رقابت با هم پرداخته و تیم های اول هر گروه به دور بعد صعود کرده و نهایتاً 4 تیم به لیگ برتر سال آتی صعود خواهند کرد.

او خاطرنشان کرد: تاکنون بازیکنانی مانند پرستو کهن، شیدا خاکباز، امینه خان احمدی، سارا جعفری، اکرم لطفیان، زهرا زرین حقیقی، منیژه حکمتی، آیدا ملکی، ساغر آرین فرد، راضیه عزیزی، کوثر برمشوری، مبینا حق شناس، هدیه اسدی، زهرا منصوری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نماینده فارس در لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور

حضور نماینده فارس در لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور