مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 06:052022-01-11دانش

بیش از 11 هزار دانشجو و دانش آموز در ایلام مورد حمایت کمیته امداد هستند


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: هم اکنون بیش از 11 هزار دانشجو و دانش آموز در استان مورد حمایت کمیته امداد هستند.

- رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با عنوان اینکه هم اکنون بیش از 11 هزار دانشجو و دانش آموز در استان مورد حمایت کمیته امداد هستند، گفت: بسیاری از این دانشجویان و دانش آموزان از نخبگان علمی و فرهنگی استان بوده که خدمات ویژه نخبگی از کمیته امداد دریافت می کنند.

وی افزود: هم اکنون بیش از 120 نوع خدمت به مددجویان و نیازمندان استان توسط کمیته امداد ارائه می شود که بخش عمده ای از آن خدمات فرهنگی و علمی بوده که در راستای توانمندسازی فرهنگی خانواده ها ارائه می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه کمیته امداد مناطق آسیب زا در زمینه های اجتماعی و فرهنگی را در استان شناسایی کرده است، ادامه داد: به همین منظور خدمات ویژه ای برای ارائه به نیازمندان این مناطق طرح ریزی شده است که از سازمان تبلیغات اسلامی انتظار داریم در این زمینه کمیته امداد را همراهی کند.

وی در ادامه به موضوع ترویج فرهنگ زکات در استان اشاره کرد و گفت: از آنجایی که سازمان تبلیغات اسلامی نیروی انسانی و امکانات مناسب را در این زمینه در اختیار دارد انتظار داریم این سازمان در زمینه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 11 هزار دانشجو و دانش آموز در ایلام مورد حمایت کمیته امداد هستند

بیش از 11 هزار دانشجو و دانش آموز در ایلام مورد حمایت کمیته امداد هستند