مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 06:202022-01-11سياسي

عملیات کربلای 5 بیانگر ضعف دشمن در برابر اراده انقلابی ملت ایران بود


سالروز عملیات غرورانگیز کربلای 5 در سال 1365، آشکارشدن ضعف دشمن بعثی و حامیان آن در برابر اراده انقلابی و ایرانی از رهاوردهای این عملیات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پیامی سالگرد عملیات کربلا 5 و یاد شهدای عظیم الشان را گرامی داشت.

  متن پیام به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم   سالروز عملیات غرورانگیز کربلای 5 در سال 1365، آشکارشدن ضعف دشمن بعثی و حامیان آن در برابر اراده انقلابی و ایرانی از رهاوردهای این عملیات است.

 عملیات کربلای 5 که در بامداد 19 دی­ ماه سال 1365 با رمز مقدس یا زهرا (سلام الله علیها) در منطقه شلمچه و شرق بصره انجام شد، یکی از بزرگ­ترین و شگفت انگیزترین عملیات­ های رزمندگان اسلام طی هشت سال دفاع مقدس به شمار می­ رود که پیامدهای آن باعث تحکیم تفوق و برتری رزمندگان وفرزندان ملت ایران اسلامی بر لشکریان زبون بعثی شد.

در این عملیات خطوط و استحکامات دفاعی ارتشِ صدام که نفوذناپذیر قلمداد می­ شد با اراده پولادین رزمندگان دلاور اسلام فروریخت و با پیشروی آنان در شرق بصره، قابلیت­ ها و توانمندی ­های نظامیان بعثی با چالش جدی روبه رو شد؛ به گونه ­ای که کارشناسان نظامی جبهه حامی رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی، برای نخستین بار از پیروزی یک طرف جنگ بر طرف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات کربلای 5 بیانگر ضعف دشمن در برابر اراده انقلابی ملت ایران بود

عملیات کربلای 5 بیانگر ضعف دشمن در برابر اراده انقلابی ملت ایران بود