مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 06:202022-01-11سياسي

عضو کمیسیون صنایع مجلس: شاهد تحول در اداره اموال تملیکی هستیم


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خوشبختانه با پیگیری وتصمیماتی که رییس دستگاه قضا در این بخش داشتند، ما شاهد یک تحول مثبت در نحوه اداره امور و جمع آوری اموال تملیکی و تعیین تکلیف آن ها بودیم.

- علی اکبر کریمی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس با اشاره به اقدامات رییس دستگاه قضا پیرو تضییع اموال عمومی در برخی انبار های سازمان اموال تملیکی و گمرکات، اظهار کرد: قوه قضاییه و دادستان به عنوان مدعی العموم وظیفه پایش و بررسی اجرای قانون و حفظ اموال عمومی را برعهده دارند.

وی با اشاره به شرایط نامناسب انبار های سازمان اموال تملیکی تاکید کرد: برخی از گزارش ها حکایت از این داشت که اموالی که به انبار های این سازمان [سازمان اموال تملیکی] پیرو موضوعات مربوط به قاچاق و تحت عناوین دیگر منتقل می شد، در شرایط نامناسبی مور نگه داری قرار می گرفت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بروکراسی اداری طولانی برای رسیدگی و تعیین تکلیف این اموال، تصریح کرد: در بسیاری از مواقع این اموال انقدر در این انبار ها می مانند که عمر مفیدشان تمام می شد و فاسد می شدند و از بین می رفتند لذا این اموال، اموالی بودند که یا متعلق به مردم بودند و یا به نفع بیت المال توقف شده بودند و در هر حال اتلاف آن ها، ضرر و خسارت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون صنایع مجلس: شاهد تحول در اداره اموال تملیکی هستیم

عضو کمیسیون صنایع مجلس: شاهد تحول در اداره اموال تملیکی هستیم